Skrik och panik

Två kvällar i rad har Elma skrikit tills hon är så svettig så man nästan tappar henne, så hal blir hon... Stackars bebis.. och stackars oss. Det är ju så - när Elma inte är glad så är ingen glad. Särskilt inte klockan två på natten.

Jag har ont i huvudet och känner mig rätt nere just nu för jag är för trött. Fick henne att somna till slut på mitt bröst, så hon fick sova så en stund, sen rullade jag ner henne till ryggläge på min arm och till sist kunde jag lägga ner henne i sin säng. Saken var nämligen den att hon var ok så länge hon var i upprätt läge hos mig eller T i går kväll men så fort man la ner henne så bara tokskrek hon. Testade att låta henne vara i fem minuter en gång för att se om hon bara var "vrång" liksom, men nej då... Huvudsaken är ju att hon somnade till slut i alla fall.

Man glömmer de här perioderna sen va? ;)


Små knytnävarna är hårt slutna..


*suck*

Kommentarer
Postat av: Helene och Dan

hej Therese

jag lovar dig det glöms bort och alla timmar utan sömn tar dock ut sin rätt man kan inte alltid vara på topp som småbarnsförälder och Det är helt OK var rädda om er så hörs vi obs Jessica och Jenny hälsar

2009-08-21 @ 19:47:12
Postat av: Jenny

Känner igen det där :P Belle var ju sådan också i början, då vi trodde hon hade kolik.



Vi testade ju allt, semper magdroppar, minifom och fänkålste. Det var först när vi började ersättningen som hon blev en nöjd bäbis :)



Vilken vecka är lillan i nu? Hon kan inte vara i en utvecklingssprång nu då?



kram på er och ta hand om er!

2009-08-22 @ 11:36:15
URL: http://toffnokk.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej gumman! Prova att ge henne ersättningde sista målen vid kvällen. Testa lamolac som är fö känsliga magar. Evelin blev mycket bättre på de. Bara testa, funkar de är de ju toppen för hela familjen!

Puss och kram

2009-08-22 @ 13:16:01
Postat av: Petra Bloggar

Man glömmer dem rätt snabbat dårå hihi! Isch, önskar du bodde närmare, för jag hade gärna gått runt och vyssat en skrikande bebis ett par timmar, de luktar ju så mumma :-)



ooooh nu läser jag precis Lisas kommentar och kan bara nicka och instämma, ge definitivt ersättning sista målet.... sen sover hon som en gullegris.



som du själv sa, är inte Elma glad så är ingen glad :S



KRAMAR OM

2009-08-22 @ 20:11:02
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Petra Bloggar

Lova står här brevid och bekräftar det jag just tänkt säga, lova sa: "vilken söt bäääääbis" och jag tänkte precis skriva, det är ju tur att hon är bedårande söt!



;-D

2009-08-22 @ 20:12:07
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Anna Söderberg

Gud vad söt hon är lillskruttan!!

Så mörkt och fint hår!



Ååååh, jag känner igen det där.

Man känner sig så maktlös när de små bara skriiiiiker och inte blir nöjda av nånting... Hua. Snart är jag där igen.... Gaaaah!

Men jag ska testa ovan nämda tips om ersättning sista målet.



Kramis

2009-08-23 @ 18:33:29
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0