Stora Besöksdagen

Idag har vi Stora Besöksdagen här hemma! Har skickat ut och bjudit in vänner och bekanta, samt lite släktingar som inte tillhör den omedelbara familjen så det ska bli en jätterolig dag! Vid tolv kom två av vännerna (många som inte kunde idag) och vid fyra kommer mina två kusiner och deras familjer och min faster. Sammanlagt tror jag att det blir elva personer som får knö vid fikabordet. Hur roligt som helst, för det var länge sen jag såg mina kusiner nu! När man väl är uppe i hemtrakterna är det ju SÅÅ många man vill hälsa på och oftast har man ju nästan ingen tid alls över..

Fick taget första skrikbilden på Lillstumpan också. Hon är inte bara glad ;)



Och så hade vi besök av några kompisar. Så himla härliga människor!



Sen ville vi ju att stumpan skulle vara fin inför besöken idag så igår fick hon sitt andra storbad och den här gången var det inte riktigt lika hemskt ;) Förra gången gallskrek hon ju men den här gången undrade hon nog bara vad vi höll på med ungefär, hihi...


Kommentarer
Postat av: Thes

Tack så jätte mycket för att jag fick komma o titta på lilla miraklet :-) Det var mys o träffa dig/er oxå så klart! Längtar redan till nästa vgång!

Pöööössselikraaaaaam

2009-08-08 @ 21:50:24
Postat av: Petra Bloggar

ååååh sötnosen! så synd att vi inte kunde komma :D



PUSS

2009-08-09 @ 10:19:00
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Jenny

Riktigt tråkigt vi inte kunde komma. Hade varit jätte skoj, men vi får ta det någon annan dag när ni kan.



Ta hand om er och pussa lilla Elma från oss.



kram

2009-08-10 @ 11:43:40
URL: http://toffnokk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0