Sälen -09

Nu har det börjat bli livat där nere i magen, började lite smått igår och idag har bebisen farit runt också. Första gången jag varit lite mer säker på att det verkligen det är den jag känner :)

I början av veckan var vi i Sälen också, antar att det kanske var sista gången med kompisgänget (iaf under de formerna). Hade såå mysigt, åt goda frukostar, gick promenader, badade badtunna, åkte skoter och åt på Lammet & Grisen.



Paradiset :)



Så här gör man..



Kolla vad fint det blir!



Tusen tack kära värdpar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

och tack för att ni ville vara med.



och jag snodde lite bilder av dig hihi!

2009-02-08 @ 22:27:07
Postat av: LEIA-MAJA

Åh va skoj:) Själv börjar jag bli trött på magen....eller nä...snarare allt runt omkring som har växt:)



Vill ni ta reda på kön eller ska det bli en överraskning?



Kramar

Postat av: Petra Bloggar

vad härligt med lite sprattel i magen! hihi



ps. det var nog den bästa bild jag sett på J någonsin! :-D

2009-02-11 @ 17:00:43
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: LEIA-MAJA

Haha,..ja själva magen har jag inte så stora problem med....men allt det andra som satt sig på kroppen ger ångest.



Jo namn har vi klara....men det har vi haft redan innan jag blev gravid......detta var ju inte något vi hade planerat:)



Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0