Aj!

Huuuu... Det gör ont, det gör ont... Märkte redan i förrgår att ett av stygnen skavde mycket mer än de andra, men jag försökte att inte tänka så mycket på det. Men förut när jag var på toa märkte jag att det hade gått upp och att jag kunde dra loss det utan att dra hårt. Var alltså helt "osytt", eller öppet. Nu känns det väl ok där det stygnet satt men ett av de andra har börjat blöda och gör rätt ont..

Hmm, får nästan kolla hur det känns i morrn för då ska vi ändå upp till Östra för Elmas hörseltest och PKU. Men jädra BM till att inte sy ordentligt! De ska ju sitta kvar minst en vecka så det hinner läka lite, men det satt bara 3½ dygn. Sååå synd att det blev skiftbyte så jag inte kunde ha kvar den andra BM, hon var verkligen kanon! Jaja, får skriva mer om det så småningom.

Kram och godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men va fan! Kan tänka mig att det gör ont. Jag menar det gör ju ont när stygnen är ordentligt sydda så jag förstår om du har ont nu! Stackars gumman! Jäkla BM.



Så du fick också ett skiftbyte under förlossningen. nyfiken



Hur har det varit i natt då? Sover hon fortfarande bra?



Pussa lilla Elma från mig och Belle =)

2009-07-29 @ 05:56:41
URL: http://toffnokk.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

usch stackare! :S



Kramar om!

2009-07-29 @ 11:01:10
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Lisa

Hej!

Tycker du skall ringa in och kolla detta för de är inte så bra! DU kan ju få infektioner i såren och de kan läka fel så kolla upp de genast!!!!



Kram Lisa

2009-07-29 @ 12:58:00
Postat av: Petra Bloggar

Gums, hur går det? :S



KRAM

2009-07-29 @ 21:13:24
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0