Hmm...

Vet inte vad som hände med texten i förra inlägget men det går visst inte att ändra på...? Så här skulle det se ut iaf...

Idag har jag vart såå sällskapssjuk samtidigt som jag är helt toktrött! Dålig kombo.. :-/ Har börjat inse att det är mest trött väntetid kvar nu.. Men i morrn är det precis tre veckor kvar till beräknat nedkomstdatum, äntligen!!

Och i morrn kommer min Lisa hit, så ska vi bara umgås och det bästa av allt är att jag får sno henne från gubben ett helt dygn! Hon stannar över här och så ska vi hitta på nåt kul. Tänkte Liseberg om det inte regnar (och jag orkar), annars shopping (finns en babybutik i Mölnlycke jag vill checka out) och funkar inget av det så finns det ju ändå en massa tid att tjöta här hemma i soffan, underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0