Jämna sammandragningar - nu så!

Välkomna ni ungefär 20 personer som kollar min blogg varje dag. Vet inte riktigt vilka ni är men det är kul att kolla att statistiken är så hög emellanåt :)

Natten har spenderats på KK Östra, på Spec BB för att vara exakt. Mitt blodtryck "försvann" i går kväll med så vi ringde och de ville att vi skulle åka in. Tog en ny CTG för att se att bebisen mådde bra och det gör hon som tur är *puh*. För skerhets skull ville de dock att vi skulle stanna över natten, dels för att kolla att jag inte svimmade av av blodtrycksfallen, och dels för att jag hade jämna och fina sammandragningar var 3'e minut.

Nu på förmiddagen kom läkaren på ronden och tyckte att vi kunde åka hem, för även om det förmodligen var en förlossning närastående så kan det ändå ta en eller ett par dagar så det är ju bekvämare att vara hemma då. Håller fullkomligt med! Så nu är jag hemma, T är på jobbet och jag ska snart iväg till BM för kontroll. Snälla Lisa kommer och skjutsar mig och håller mig sällskap i em och så får jag ju leka och gosa med Evelin också. Kan nog inte bli bättre!! :)

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej gumman. Gud så spännande att du har jämna sammandragningar. Gör det mycket ont?



Kom ihåg, ta det bara lugnt och flyt med. Streta inte emot värkarna.



Kommer kolla din blogg med jämna mellanrum nu efter nyheter.



Kram på er alla tre



2009-07-23 @ 12:56:13
URL: http://toffnokk.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

Se där ja :-)



Vad underbart härligt att det verkar vara så smått på gång och HEJA Lisa som hjälper dig!

2009-07-23 @ 12:57:44
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Lisa

puss

2009-07-24 @ 09:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0