Lycklig

Jag är världens lyckligaste, på riktigt.. Och då är jag ändå höggravid och tjock och gnällig :) Men jag har faktiskt världens finaste pojkvän/sambo/fästman!

Vi hade månadsdag igår och nu när vi ändå varit tillsammans ett bra tag så firar vi ju det inte så mycket längre så jag tänkte bara lite god mat om vi hann (han skulle egentligen träna) och pussar och gos framför en film eller nåt. Lyllos mig så kunde han inte träna för planen var vattensjuk efter allt regnande igår, så då kommer han hem med en CD som vi sätter oss och lyssnar på. För varje låt tar han oss igenom vårt förhållande, och förklarar vad det betyder och varför han tänker på mig när han hör dom låtarna. Från Blink 182's "First date" till Donna Lewis "Love you always forever". En del hysteriskt roliga låtar och en del så romantiska att jag bara satt och bölade.




Jag älskar dig Totte, och jag är så lycklig att jag får vara tillsammans med den finaste människan jag nånsin träffat!

Måste få in ett grattis till Elisabeth, min (f.d.) jobbarkompis som blev tvillingfarmor (!!) i förra veckan! Kan inte fatta att du är farmor men tjejerna kan vara glada att dom har dig vännen! Mys ordentligt med dom nu så ska jag komma och visa upp lillstumpan när hon kommer ;)

Kommentarer
Postat av: Thes

Åhhhhhhhh så myyyyyyyys!

Världens bästa par! Stora kramar till er från mig o stig! :-)

2009-07-10 @ 12:31:27
Postat av: Jenny

Så söta ni är. Kommer bli så underbara föräldrar :)



Kram på er!

2009-07-10 @ 22:11:32
URL: http://toffnokk.blogg.se/
Postat av: Lisa

de var jäkligt fint gjort! få killar som gör sig så mycket besvär för en ändå inte så jättestor dag som ett års firande

2009-07-14 @ 09:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0