Min utsikt

Det här ser jag varje morgon när jag kikar ner mot golvet ;)



Var är T's fötter? Borta??!

Trodde vattnet gick i natt med, men det är nog bara "pink-mönstret" som blivit annorlunda, haha! Fick ju alltid sitta och vänta en stund förut, för blåsan var väl klämd eller nåt, men nu hinner jag knappt ens sätta mig. Fast det är bara så på natten som tur är. Usch, kanske får börja med binda eller nåt så det inte händer en olycka. Vilka roliga saker man kan skriva om på sin blogg va? Hahahaha...

I alla fall går vi in i vecka 39 nu på torsdag och jag tror att det är 95% av alla bebisar som föds mellan v 38 och v 42, så med lite tur är hon här inom några veckor. Med lite otur får vi vänta ända tills 18-19 Augusti på igångsättning. Över en månad... Hua.. Då hinner det ju bli en rätt stor bebis också... *suck* Men man ska väl inte måla f-n på väggen än...

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

Haha, men det är bra att du är ärlig, det är ju så det är haha! Man pinkar ner sig stup i kvarten i slutet, iaf jag, Lova låg ju i säte, så en snygg spark så hade jag inte en chans haha!



2009-07-14 @ 09:06:54
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Petra Bloggar

UPPDATERA!

2009-07-15 @ 19:41:25
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Mia.B.W

Det gjorde jag aldrig .

Fattade aldrig varför folk trodde de hade kissat ner sig när vattnet gick. Varför skulle de tro det, liksom...



Nu efteråt däremot!

Nu är det svårere att knipa igen när det kommer en nysning eller ett gapskratt...



Stört att dela med sig av sån här info till främmande folk? Svar ja! Men Petra är ju inte främmande iallafall... Hi hi!

2009-07-16 @ 01:01:43
URL: http://miabw.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0