Mmmm, biokvällen får... 5 brödrostar!

Biokvällen får 5 brödrostar av 5 möjliga! :) Med det inte sagt att filmen var den bästa på jorden (men den var riktigt bra) men all in all var det en sån mysig kväll och jag är så glad att vi kom iväg och fick oss en (förmodligen) sista biokväll innan lillstumpan kommer.

Bäst med kvällen var:

1. Sällskapet (bara jag och älsklingen, underbart!)
2. Filmen (får betyget 4 av mig, klart sevärd)
3. Popcornen (trots att jag råkade sätta den på magen efter halva filmen så den välte ut. Tur att tjejen framför inte fick den i huvudet!)
4. Toaletten efter filmen (efter 2½ timma... ahhhh..... kanske borde satt den här på plats nr 1?)
5. Resten av publiken (inga jobbiga, fnittriga 14'isar/brötiga, högljudda 17 killar eller nåt. Himla bra publik!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0