Vår vackra prinsessa

En stolt mamma presenterar sin lilla prinsessa, född 25 Juli kl 02.52 på Östra.
Förlossningsberättelse (med alla blodiga detaljer förmodligen) kommer så småningom. Men vi är hemma nu och ska försöka lära anpassa oss till varandra, hela familjen. Men vi mår bra allihop och lilla Elma har sovit sen vi lämnade sjukhuset vid 16-tiden i eftermiddags, alltså i sex timmar. Så det blir nog livat i natt ;)
























Kramar från oss alla och tusen tusen tack för alla fina sms och kommentarer! Har inte svarat på dem, men det kommer väl så småningom, man prioriterar ju knappt ens att gå på toa just nu, haha!

Kommentarer
Postat av: Malin Bergqvist

Hej Therese! Vi fick precis Tottes sms & han skrev att du satt å bloggade så jag sprang hit hihi:=) Gud vad underbart det ser ut! Stort Grattis igen!!! Jag längtar så tills oktober när det är vår tur:) Jag ser fram emot att läsa hur det känns att vara hemma med sin lilla bebis och förlossningen och allt; så glad att ni är först ut hihi:)



Nu får ni vänja er och vila upp er så kommer vi om ett par veckor när ni är redo för kompis besök! Jag håller mig uppdaterad här så länge:=)



Kram på er lilla familj från mig & Stefan!:=)

2009-07-26 @ 22:12:17
Postat av: Anna Söderberg

Men åååååh - GRATTIS!!!

Hittade hit för ngn vecka sen och nu hittade jag hit igen!

Vad roligt att lillan tittat ut nu!!!

Längtar till Okt när min lilla h*n kommer ut.



GRATTIS igen, kram

2009-07-26 @ 22:24:02
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: P

GRATTIS! Grattis, grattis, grattis! Åh så kul och spännande, vila ni och mys nu så får du återkomma med dom blodiga detaljerna sen;)

2009-07-26 @ 22:42:07
URL: http://ihpm.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

GRATTIS IGEN! vad mycket hår hon har lilla pluttan! MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYS!



2009-07-26 @ 23:16:32
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Lisa

Gud va fina ni är!!! Jag ringer senare idag! Många kramar från hela maffioso Thornadtsson

2009-07-27 @ 09:11:21
Postat av: Jenny

Hej gumman. Sicken vacker bild. Du ser så lycklig ut och fräsch!! Herregud man kan aldrig tro att du precis har gått igenom en förlossning. Håret ser inte ens ruffsigt ut :P



Sånt härligt hår lilla Elma har! Inte konstigt att du hade halsbränna :P



Bara att se den bilden för mig tillbaka 7 veckor. Vill igen :P



Ha det så bra nu och ta hand om er. VILA!



Kramar på er från Jenny, Peter och Belle

2009-07-27 @ 11:40:40
URL: http://toffnokk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0