Bada i havet!

I går, efter T kom hem från jobbet, tog vi en liten biltur. Dels ville vi se vart den lägenheten som vi ska titta på i morrn låg och dels ville vi (läs: jag) ta oss ett dopp i havet. Termometern i bilen visade ändå på 29 grader!

Så vi tog fårrden och drog till en liten liten liten badplats som heter Tumlehed och modiga jag och bebismagen tog oss ut i vattnet. Kan inte varit mer än 17-18 grader men åhhhhhhh så skönt det var. Bara att stoppa ner mina svullna och onda fossingar var ju helt fantastiskt!! I vanliga fall hade jag aldrig kommit på tanken att bada i mindre än 20-gradigt vatten men nu när kroppstempen känns som om den ligger på 40+ oavsett vad man gör så var det här helt underbart!

Badkrukan T fick såklart hålla i kameran så för en gångs skull finns det kort på mig :)


Kommentarer
Postat av: Thes

Tihi! Sötis med lilla bollen på magen! :-)

Håller tummarna för lägenheten idag!

SJälv ska jag träffa en gamal barndomskompis ifrån Lidköping som frågade om jag ville hänga med ut till Vångö o bada o sola :-) Så nu ska jag sprinag till bussen så jag hinner med båten ut i skärgården :-)

Kram kram

2009-06-28 @ 10:09:14
Postat av: Jenny

Gud sicken härlig bild på dig i bara bikini och magen. Måste ha varit skönt att få bada, önskar att jag kunde med :( men man får ju inte bada första veckorna efter förlossningen pga av infektionsrisken. Så passa på nu!



Nä du jag har inte hört nått om någon som har ringt. Gud så konstigt. Hör jag något så meddelar jag dig =)



Kram



2009-06-28 @ 11:52:34
URL: http://toffnokk.blogg.se/
Postat av: PETRA

gu vad skönt att få svalka sig lite, jag sa det till D förut att vilken ångest jag får när det är så här varmt ute, eller post-ångest får jag säga! för FY vad jag led av värmen -06 när jag var höggravid. Inget roligt alls :-)



Be the ball haha söt!



2009-06-28 @ 14:07:42
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Thes

Hej hopp!

Hur var lyan ni skulle kolla på?? :-)



Du jag kom på att jag hade en länk till Gällstad, du vet shoppingen mellan Borås/ulricehamn.

Så här kan du checka vilka grejer de har där

http://www.gallstad.nu/



Pösss i värmen

2009-06-29 @ 08:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0