Barnvagnen

Har inte visat barnvagen va? Köpte syrrans gamla eftersom den är fullt funktionsduglig (tror jag iaf, haha!) och en ny är så dyr. Fick en söt nyckelpiga av svärmor som jag hängde på också. Visst är den gullig?

      

Dagen har varit lugn för övrigt, vaknade tidigt, tog en promenad, läste, sov. Tittat på tv, saknat T som är på jobbet och sen ska direkt till träningen. I morrn åker han till jobbet på morgonen och sen är han inte tillbaka förrän på lördag kväll. *suck*
Pratade en stund med svärmor förut, de är på semester. De skulle åka över till Venedig i morrn. Jag är så avis, vill också åka på semester :) Men man får ju typ inte åka nånstans med min mage. Kanske... Hmm, kanske fick en idé nu. Ska nog ringa Lisa och kolla om hon vill ta en dagstur nånstans. Om jag orkar det.. Jaja, får se vad hon säger. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lisa

När skattepengarna kommer skall vi dra till tylesand spa över helgen då?

Mammor och blivande mammor borde få skämmas bort lite tycker jag!!! Fast jag tror inte magnus uppskattar de men va tycker du?

2009-06-04 @ 22:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0