Fint besök :)

Igår kväll föreslog jag T att vi skulle börja lite smått att göra i ordning en sallad för jag började bli lite småhungrig. Om en stund tyckte han och det var väl ingen konstigt med det.. Det var bara det att det ringde på dörrn en kvart senare och där stod ingen mindre än familjen T! Överraskningsbesök av min lilla Lisa, yeah!! Blev så glad och SÅÅ överraskad. Det gjorde ju inte ont heller att hon hade bakat en helt underbart god kladdkaka som vi festade på :)

Spjuvrar, det är vad dom är mina nära och kära, som överraskar mig på det viset. Men det får dom gärna, när det är så trevliga överraskningar dom kommer med, hihi..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Puss puss

2009-06-22 @ 18:57:11
Postat av: Jenny

Hej gumman. Hoppas att du mår bra och sammandragningarna inte är allt för jobbiga.



Lät som om du hade en riktigt härlig midsommar :)



Försök vila så mycket du kan nu när det börjar närma sig. Det kommer du behöva :)





Två tips:

1. Gör dina knipövningar. Det gjorde inte jag och gud vad jag ångrar mig. Två dagar efter jag kom hem från BB så "ramlade" min livmodertapp ut. Äckligaste jag varit med om. Fy fan. Jag satt på toa och helt plötsligt ser jag något kanske 4cm långt strutformat hänger där nere!! Ringe bb och dom sa att det var livmodertappen som ramlat ut antagligen för att jag var så totalt slapp där nere.



Den åkte tillbaka två dagar senare, men det var riktigt obehagligt och äckligt.



2. Öva andningen. Det önskar jag att jag hade gjort för när väl värkarna satte igång så var jag totalt oförbered på hur jag skulle andas. Och istället bara stängde jag av och kunde inte andas. Peter fick hela tiden påminna mig om att andas.



Belle mår jätte bra, hon ligger och sover nu i soffan bredvid sin far :) Vi får ta och träffas någon dag när du orkar och kan. Peter har semester nästa vecka. Vi kan komma och hälsa på er någon dag om du kan.



Ta hand om er. Kram

2009-06-22 @ 19:19:11
URL: http://toffnokk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0