Förvärkar

Vaknade som vanligt två minuter innan T kom in för att väcka mig i morses och jag låg bara och drog mig en stund.. Så kom T in och jag vände på mig och AJ! Världens förvärkar satte igång. Fast egentligen gjorde det väl inte så ont får man väl tro, förlossningen lär ju göra mycket ondare. Men det var ändå inte så roligt.. Höll på rejält en timma ungefär, sen klingade det av och kom bara då och då under dagen när jag inte hade suttit på en stund. Jaja..

Vännen Jen har fått sin bebis nu! En liten flicka blev det igår :) Hade ju det på känn, vi hade väldigt lika magar, hihi..

Är trött nu, har packat ner lite saker i bb-väskan idag.. Långt ifrån allt, men det är väl lika bra att få ner de sakerna man ändå inte använder (typ bebiskläderna) så man vet var man har dom när det väl blir dags.. Så gick jag en promenad till Willys och handlade förut. Inte långt dit, tar ca 15 minuter att gå men det räcker för mig :)

Ikväll kommer svärisarna och hälsar på, ska bli jättekul att se dem, de kommer precis från semestern. Så har T köpt ett xbox idag också.. Nåt att leka med ikväll kanske?

Bläh, ingen inspiration idag...

Kommentarer
Postat av: Petra bloggar

hehe jag sitter här och kikar efter Xbox att köpa ;-)

2009-06-10 @ 17:30:02
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Thes

X-box kan man fastna framför. Älskar bilspelen :-)

Du, det var tur att vi inte fikade i tisdags för jäklar vad jag varit dålig. Och är fortf. Åkte på en dunderförkylning o har legat däckat tis+ons. Blir nog en sån dag i morn med men sen ska det vcäl ändå börja bli bättre.

Vad kul att det ploppat ut en liten hos Jen nu! :-) Har kikat in där ibland oxå!

Nu är det bara lill Tess som ska ploppa ut om en liten stund oxå! Ska bli såååååå kul tycker jag o få se lilla knytet.

Nej, nu får det bli sängen en sväng.

Pösselikraaaam

2009-06-10 @ 22:33:55
Postat av: Jenny

Hej Tess! Är äntligen hemma nu. Amningen strulade så vi blev kvar tre nätter, inte så där jätte roligt. Men nu flyter allt på fint.



Jag uppdaterar min blogg imorgon, en lång berätterlse :P



Ha det fint! kramar Jenny o Belle

2009-06-12 @ 19:35:35
URL: http://toffnokk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0