Snuttan!

Nu på morgonen har vi varit på ett tillväxtultraljud, för att se att hon har växt som hon ska och att det finns bra med fostervatten och så vidare. Hon är så fin! :) Vägde uppskattade 2385 g nu i vecka 33+0 (vecka 34 alltså). Hjärtat såg fint ut, såg förmaken och alltihop och hon verkar må bra där inne. Kanske börjar bli lite trångt, det är väl därför jag har börjat få en massa sammandragningar. Vaknade i natt av det och hade fler i morse, men efter v 30 anses det visst helt normalt, sa UL-läkaren i morse.

Nu ska jag nog lägga mig och vila lite, känner att det börjar spänna i magen igen... *suck* Men man får väl räkna detta till kategorin "kärt besvär" :)

Kommentarer
Postat av: Petra bloggar

kärt besvär alright! snart att ha en lätt förlossning med tanke på vad det sägs om menssmärtor, hoppas det stämmer!



HAHA, när jag var på pop idag, gissa vad jag gick och klämde mest på...haha inte var det till mina barn iaf, men jag väntar tills hon är ute :-)

2009-06-11 @ 18:46:52
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Petra

hej gumms! :D



Det var tom Pingstkrykans bistånd, något s-hand jag var på haha! men det var inte så hemska mycket att ha, men jag höll på att bli översprungen av alla tokiga människor hihi!



KRAM

2009-06-13 @ 19:57:07
Postat av: Petra Bloggar

uppdatera ;-)

2009-06-14 @ 19:07:38
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0