Ullaredsfynden

Har inte orkat ta kort på precis allt vi köpte, men här kommer några godbitar från Ullared. En del babygrejer blev det, och en del sparade vi mycket kosing på, yeayh! :)







Idag är det sängklädesbytardag och vilodag här hemma. Ska se över sakerna till BB-väskan och ev packa ner en del också som jag vet att vi inte kommer att behöva använda fram tills D-day. I eftermiddag har vi vår tredje träff med föräldragruppen och den här gången är det en ny barnmorska som ska leda gruppen så det ska bli spännande :)  Sen ikväll är det ju Norska Barnmorskorna på tv2 igen, 20.30. Inte missa! Dessutom kan jag ju nämna, om det är nån som följer Jen, att de är inne på BB nu och det förmodligen blir nedkomst idag!! Håller alla tummar och tår för henne och sambon!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Va fina grejer! Mamma o jag sa idag att vi nog skall åka dit på midsommarafton... Öppet 8-2 och då borde de ju inte va mycket folk alls så de borde vi hinna på.

Såg att mina skattepengar betalades ut från skatteverket 090606 så de borde komma imorgon då de gått 3 bankdagar!!! 24948 kr!!!!



Puss o kram

2009-06-09 @ 13:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0