Ullaredsresa

Var på Ullared idag. Puh! Kan säga att jag ä glad att vi inte ska dit om en vecka eller två. Är helt utmattad! Fick världens sammandragningar när vi kom hem, för naturligtvis sätter jag mig inte och vilar efter en åttatimmars shoppingtur, nej nej.. Då ställer jag mig och stryker och sätter upp gardiner, tvättar bebiskläder och grejar... Totte fixar och donar och lagar mat och blir nästan arg på mig för att jag inte sätter mig :)

Det straffade sig iaf, hade ont en bra stund tills jag tog en riktig VILA. Ska visa kläderna (inte så många) för er i morrn tänkte jag. Hmm, vännen Jen har inte uppdaterat sin blogg sen i lördags... Bebis på väg kanske? :) *hoppas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0