Nytillskott!! och Ultraljud

I går var jag hos mina föräldrar och hälsade på och det var också syrran med familj. Såå mysigt :)
T kunde tyvärr inte följa med då de hade try-outs i Baseballen. Men han fick se lite bilder som plåster på såren ;)


Superman!


Alltid kul att leka med Tant Jennifer

Sen är det ju kulan igen, nu i vecka 19


Nej, jag är inte en förrymd gråsäl..

Ska på Ultraljud i morgon, ska bli så spännande att få se den lill*! Hoppas bara att allt ser lika bra ut som det känns nu :) Riktig liten kickers minsann, hihi.. I vilket fall som helst har de börjat göra en omfattande koll av organen (standard i min region från 1 februari i år) och det känns skönt, så att de verkligen kikar på allt och kan vara beredda vid förlossningen om något ser konstigt ut.

Sen måste jag avsluta med att säga stoort GRATTIS till vännerna L & M som välkomnade sin lilla dotter Evelin i natt! Det blev en söt välskapt dotter på 3990 och 51 cm. Får jag så lägger jag upp en bild på henne så småningom. Tror jag talar för oss alla när jag säger ÄNTLIGEN! :D

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

guuu så söt han är och vilken fin mage du har! :-) skönt att de har börjat kolla närmare på organ och så, det känns tryggt!



Grattis till L&M, vilka glada nyheter! hälsa!



Glöm inte lägga upp UL bilden här sen så man får se på jordgubben! kommer ni att ta reda på kön?



Puss

2009-03-01 @ 21:25:41
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Petra Bloggar

hihi nu ser jag ju att han har på sig elliots gamla blixten mcqueen tröja, blir jätteglad att se att några av kläderna har kommit till användning :-D



2009-03-07 @ 09:20:33
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0