Tradera is da shit!

Ska du bli mamma? Säger bara en sak - TRADERA! Mammakläder använder man ju inte så länge och är man lite nogräknad kan man hitta hur fina saker som helst till nästan inga pengar alls på tradera! Toppen ju! Kan ju också göra sig av med kläderna som fortfarande är fina där efter förlossningen (eller när man slutar se gravid och tjock ut iaf ;)

Här är några av mina tradera-fynd på mammaklädes-sidan:



Jättesöt topp från H&M mama med vidd över magen.



Helt underbara ljusrosa topp från LaRedoute/Cocoon. Älskar den redan! Passar både i vår och för kyliga sommarkvällar.



Mammabyxor kostar ju apa oftast men de här blev mina för vad? 50 spänn? Lite stora nu men det kan nog behövas längre fram...



Vit linnekjol som kommer passa som en smäck om det blir varmt i sommar. Måste bara hitta stödstrumpbyxor som passar till, tror inte att stödknästrumpor blir vidare sexigt till ;)



Paket med massa toppar. De här kläderna var väldigt använda och några var rätt slitna men för 100 kr kändes det helt ok att dumpa den vita (som nu var grå) boxartoppen osv. Den svarta var en riktig partytröja och den gröna hade en underbar urringning.



Himla söt topp som jag inte fått än, från Zara for mum. Traderaren hade visst fått barn i dagarna, men jag hoppas att den kommer i början på nästa vecka.

Så - det var några av mina fynd, har ni några också?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Tess! Jag har varit sjukt trött de senaste veckorna så jag har inte orkat göra något vettigt framför datorn. Ska försöka igen, men jag har inte kvar min blogg. Ska skappa en ny, så jag återkommer med adressen tilld en :)



Men gud vad söta UL's bilder, en liten gullis :D



Och jag håller med dig Tradera är jätte bra när man är gravid!!



Ha det fint så återkommer jag snart. Kram

2009-03-12 @ 17:38:23
Postat av: Petra Bloggar

Men hjälp vilka kalasfynd!!!! :D



2009-03-13 @ 18:35:12
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0