Billy i badrummet

Vem har sagt att man bara kan ha Billy bokhylla i vardagsrummet? Inte vi iaf! :) Åkte till IKEA  helgen och skaffade en Billy som vi satte i badrummet för att få bort den fula gröna plasthinken med tvättmedel och allt annat skräp som stod ovanpå tvättmaskinen. Sen blev det lite inköp på Balders Hage eftersom det är så fint när man ser igenom skåpsdörren och in på prylarna där inne. Visst är den nya tvättmedelshinken och mjukmedelsflaskan fin?

Tur att Billy är så slank, annars hade jag aldrig kommit förbi med min mumsiga mage :)



By the way var det T som satte ihop våran Billy! Are you impressed?? I am impressed! Sånt är det annars jag som gör :)


Förresten tycker jag att alla ska gå in och rösta på min underbart söta guddotter Evelin på Lifestone's tävling! Klicka här och lägg din röst på Evelin. Tar mindre än 30 sekunder och är jätteenkelt!

Kommentarer
Postat av: Petra bloggar

det blev kanoners! och självklart har jag röstat! hoppas att hon vinner :D

2009-05-26 @ 20:47:40
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Lisa

Tackar för att du la in det!!!!! Många kramar

2009-05-28 @ 13:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0