Morsdagslunch och promenad

Igår var minaföräldrar här och åt lunch hos oss. Det var väldigt varmt så vi gjorde en härlig greksallad med frozen cheesecake och jordgubbar till efterrätt. Riktigt mums! :)



Cheesecake anyone?

Efter lunchen tog vi en promenad (eller vad det nu kallas när man vaggar fram som mig) och njöt av solskenet. Fick med mig kameran och tog en massa kort på alla gulliga ankungar vi har uppe vid dammen nu.



Kunde inte varit en bättre lördag! :) På eftermiddagen åkte jag och Totte till Freeport en sväng och köpte nya joggingskor åt mig. De gamla hade lite för många och onatuliga lufthål, hehe.. Sen drog vi till hans morbror och kusiner en sväng och käkade lite grillat och sen till hans föräldrar för att lämna morsdagspresent (eftersom de åkte utomlands idag på morgonen). Alltsammans var riktigt mysigt men jag mådde lite funky. Rättade till sig framåt kvällen iaf som tur var och idag är jag fit-for-fight för att åka och kolla på matchen!

Klockan ett är det Göteborg Hajarna mot Gefle i en av elitmatcherna på sharkpark i Utby. Kom igen Hajarna!! Blir nog jag och en av de andra "spelarfruarna" som sitter där med våra magar i vädret och hejar på killarna, hihi.. Fast det ska ju vara jättefint väder hela dagen så vi får hoppas att vi får ordenligt med sällskap av mer publik. Är det nån som är sugen är det bara att komma iaf, från Göteborg går buss 58 (mot bergsjön) praktiskt taget hela vägen fram (hållplats Österlyckan).
Här kan du se hur du kommer till planen.

Grattis på mors dag mammsen!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för igår. Det var jättemysigt, gott och trevligt. Tack också för hälsningen på Mors Dag!

2009-05-31 @ 10:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0