Premiärer och dop

Helgen var alldeles alldeles underbar! Och naturligtvis glömde jag KAMERAN på Hajarnas första elitmatch på hemmaplan för säsongen! Grrr! Är så arg på mig själv! Men det var spännande på alla sätt, inte minst för att man riskerade att bli dränkt av det instabila vädret. Som tur var åkte vi på en ordentlig men kortvarig skur innan matchen hade startat och sen blev det inte så mycket mer. Matchen var väldigt bra, tyvärr hade Sundbyberg Heat övertaget och vann båda matcherna. Men vi tar dom nästa gång, eller hur? ;)

Söndagen innebar dop för min guddotter Evelin. Hon var huur söt som helst och snäll som en docka i kyrkan. Även storebror Oscar uppförde sig exemplariskt, och mamma och pappa var jättestolta. Jag är bara glad att jag inte svimmade, att jag fick på mig klänningen och att jag inte stammade när jag läste dikten :) Men allt flöt på hur bra som helst, det var en lite lång sittning kyrkan för oss som inte är vana (nästan en timme), men klarade Oscar det så kan det ju inte vart nåt problem för nån annan heller.



Jag och Ev



Ungen med världens längsta och vackraste ögonfransar! ;)

Kommentarer
Postat av: saratilda



Nä men hej...vilken rolig blogg jag hittade... Hur är det med dig? Gud det var ju tusen år sedan jag såg dig. Har hört om allt tråkigt via mina föräldrar men hoppas att allt har gått bra....Ta hand om dig

Kram Sara



www.saratilda.blogg.se

2009-05-12 @ 09:16:32
URL: http://saratilda.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så vacker du är på bilden, riktigt strålar om dig :) Hoppas att du mår bra annars. Ta hand om dig. Kram

2009-05-12 @ 09:18:42
URL: http://toffnokk.blogg.se/
Postat av: Petra bloggar

MEN SJUKT SÖT UNGE! JISSES!!! :-D

2009-05-13 @ 20:46:58
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Lisa

Så fina bilder. Gud va söt min dotter är.... Inte alls partisk!

2009-05-15 @ 15:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0