Skillnad :)

Hihi, satt och bläddrade blandmina bilder och hittade bilder från syrrans bebis dop i februari. På "den tiden" drog klänningen aningens om magen, men jag fick iaf igen den. Det var i bebisvecka 15. Jämförde dom med bilderna från helgens dop. Syns inte alls att jag gått upp typ 11 kilo eller? Eller ja, kanske 6 kilo mellan dessa två bilder :) Nu är vi i vecka 30.

Men jag har faktiskt fått flera jättefina komplimanger från helgens dop, tusen tack allihopa, får mig att må som en prinsessa! Och det är rätt viktigt när man matchar en babyval på vågen ;)


Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

hej sötis! du har verkligen jättefin mage! och vad lite du har gått upp sen :-)



ps. denna bilden låg på S-B´s första sida, tyckte la att jag kände igen dig ;-)



2009-05-15 @ 17:57:58
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Lisa

Hej!



Vad är de för struntsnack! De syns varken i ansiktet eller armarna att du gått upp i vikt! De har ju bara blivit en större mage ju!

Jag kan lägga till att jag gick ju upp 12 kg med Evelin och hade gått ned 11 kg när jag vägde mig för första gången 10 dagar efter förlossningen. Samma var det med Oscar, gick upp 26 kg, tappa 12 kg när jag vägde mig 7 dagar efter så runt 10 till 12 kg tappar du direkt. Alltså behöver du inte vara det minsta orolig!

Ses imorgon! Skall bli så kul!



Puss och kram från Lisan

2009-05-16 @ 10:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0