V. 28



Idag tänkte jag, T och magen gå på Liseberg! Yeahy! Får ju knappt åka nåt, så vi skippar nog det helt, men vi får väl se till att spela lite istället :) 12 veckor kvar till förlossning nu.. eller beräknad förlossning kanske jag ska säga. Man vet ju aldrig när den där lilla bollen tänkte komma ut. Hua, känns inte som jag vill tänka på det än.

Börjar bli obekvämt att sova nu, får mycket mer ont i ryggen och det är svårt att hitta en skön ställning att somna i. Det är väl en av många saker som bara kommer att bli värre och värre, men redan nu börjar det att bli lite besvärligt. Sen är det ju den här jäkla nästäppan också.. *suck* Ska blir SÅ skönt att bli av med den. Svårt att pussas med T t.o.m., kan ju inte få luft!

Jaja, off till Liseberg we go, med en avslutning på nån restaurang på Linnégatan vart det tänkt. Mmmm, gillar 1'a Maj! :)

Kommentarer
Postat av: Petra bloggar

hon är för söt din svärmor juh! avis



ja, hur känns det inför stundande förlossning? hur läskigt du än tycker att det är NU, så kan jag lova att du gärna föder ungen genom näsan tillslut, bara den kommer ut nån gång! haha! tokigt!



KRAMAR!!!

2009-05-02 @ 10:46:17
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0