Skillnad...

Har inte hunnit klart än men jag vill visa början.. Elmas rum före renoveringen (som ni kanske kommer ihåg?)...



...och Elmas rum efter.


En rosa fondvägg och tre vita väggar. Rummet känns ungefär dubbelt så stort nu när det inte är så mörkt och murrigt.

I morses när jag vaknade snöade det ute! Kändes lite speciellt att stå med Elma i fönstret och titta på snöflingorna. Hennes allra första flingor.. :) För övrigt vill jag inte ha snö än, men det kändes ändå mysigt att dela den stunden med henne.

Förut var jag på Friskis och körde ett step-pass och då var farmor här och passade Elmisen. Hennes pappa var också med eftersom han var riktigt risig i morse (ont i halsen, snuvid och så men bättre nu som tur är) och det var nog tur att de var två för hon hade tydligen störtskrikit hela tiden! Tystnade strax innan jag kom hem... Stackars lilla Hjärtat, hon hade nog ont i magen för hon hade lagt ett par fina presenter i blöjan ;) Men man får så dåligt samvete när man är borta när hon har ont.. Vet man ju själv när man var liten och mamma eller pappa (vem man nu tydde sig till) inte var hemma när man var sjuk eller hade ont. Pluttis... Men hon fick en flaska tillägg för en timme sen och nu sover hon som en sten. Hoppas att hon gör det hela natten lång.

Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0