Träningsnörd

Just det ja, jag har ju inte nämnt att jag har börjat träna. Löste medlemskap på Friskis förra veckan. Så nu har jag varit på två pass, ett steppass och ett danspass men tyvärr var just det danspasset inget för mig. Ledaren sa inte ett ord, hon stod bara längst fram och gjorde olika rörelser till varje låt. Kändes som nåt man gjorde när man var liten eller så.. Hade ju velat att det var som när jag tränade dans i Thn, med en ledare som visade block om åtta takter åt gången och sen satte ihop det så man lärde sig en dans. På det sättet den här tjejen gjorde blev det bara tråkiga och enformiga rörelser.

Men, men, jag är iaf glad att jag har kommit igång. Ska försöka träna två dagar i veckan. Det hade varit jättesvårt att få ihop det om vi inte haft Elmas farmor och farfar som är så snälla att de ska försöka ta en barnpassning i veckan, och T ska försöka gå tidigare från jobbet en dag i veckan. Annars hade vi aldrig fått ihop det med två träningar för mig och två för T.

Naturligtvis har jag blivit förkyld också, men har ingen feber och hade bara ont i halsen de första två dagarna. Lite hängig nu och huvudvärk till och från (särskilt när Elma vrålar) och bomtät i näsan. Så här är allt precis som vanligt ;)

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

ÅH HEJA DIG!!! Jag lovar mig själv minst två gånger om dan att köpa ett träningskort, men har liksom så dåliga karaktär!



HEJA DIG!



KRAM

2009-11-03 @ 16:35:11
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Malin

Hej gumman! Såg ditt inläägg på bloggen och ja; halsont och en skrikig bebis är ju ingen hit när karlarna jobbar:( usch.. hoppas vi blir friska snart!:) Kram på er!!

2009-11-03 @ 22:18:42
URL: http://isabellaaurora.blogg.se/
Postat av: Therese

Duktiga du!! :-)

Hoppas du känner dig så pass ok att vi kan fika idag :-)

2009-11-04 @ 07:36:17
Postat av: Tess

till Therese



Oh ja, fika is on! De byter vår ytterdörr här just nu så jag kommer inte hemifrån på förmiddagen så jag längar extra mycket efter vår fika ;)



Kram!

2009-11-04 @ 09:25:59
URL: http://sancti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0