Dopförberedelser

Som om det inte vore nog med att lägenheten fortfarande är i kaos (om vi ska vara helt ärliga) så ståndar ju Elmas dop nu på söndag. Jättekul men åhhh vad lite tid jag har lagt på det. I sista stund fick jag t.ex. köpt några tårtdekorationer på nätet som ankom idag (tre arbetsdagar före dopet). *suck*

Annars ska jag inte klaga, Elma och jag var på öppna förskolan idag och sjöng och lekte med de andra barnen. Det var roligt, men Elma somnade precis före sångstunden och vaknade först när alla började sjunga och klappa händerna :) Sötnosen... Så var Jenny och Belle med idag och det var såå roligt att få träffa dom! Har ju inte setts på flera veckor och OJ vad snabbt de växer de här små. Belle var nästan stora tjejen redan. Och det är bara ca 6 veckor tills Elma är där hon är nu! Hihi..

Kram på er därute!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det var verkligen jätte trevligt på Öppna Förskolan. Tack för att du fick med mig dit. Det måste vi göra igen :D



Hoppas att allt går bra med dopförberedelserna. Stressa inte ihjäl dig nu.



Syns på Söndag, ska bli så trevligt. Kram på er

2009-10-22 @ 20:47:54
URL: http://toffnokk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0