På fronten mycket nytt

Äntligen! Nu har vi internet igen, efter över en veckas strul.. Visserligen funkar det inte till 100% än, men det kommer väl :)
Försöker uppdatera bloggen nu iaf, medans vårt närverk slår av och på varannan minut.

Allt är fint, vi är nästan klara med renoveringen. Vi flyttade in i söndags (strax över en vecka sen) och nu har vi "bara" att måla hallen samt tapetsera en fondvägg i vardagsrummet kvar.
Som tur är kommer T snälla morfar och tapetserar i morrn så då är vi ju nästan klara. Hallen är ju blå just nu och jag kan väl tycka att den ser ok ut nu när alla andra rum är fina, men T vill ha den målad så det blir väl gjort de närmsta veckorna.

I morrn ska jag och Elma till öppna förskolan för första gången, det ska bli jättespännande! Syrran ska dit med sin Wilmer och så har jag frågat om Jenny och Belle vill följa med också. Nu ska jag nog försöka publicera detta innan nätet försvinner igen!



Elma idag, nackträning pågår ;)

Kram banan!


Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTA lilla UNGE pussa på

2009-10-14 @ 20:40:36
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Jenny

Hej, härligt att få lite news :) Det var så synd att jag inte orka hänga med till ÖF, nästa gång du ska dit hänger jag på. Belle sover något bättre, men vaknar fortfarande varannan timma. Är trött :)



Längtar till Söndag, ska bli så roligt att få gå på söta Elmas dop. Behöver du hjälp med något så säg till!!



Kram på er!!

2009-10-19 @ 12:21:32
URL: http://toffnokk.blogg.se/
Postat av: Therese

Håller med Jenny, det ska verkligen bli mys å få gå på dopet o träffa er alla! Så länge sedan nu!

Stooooooor kram

Stig följer med på dopet... ;-)

2009-10-19 @ 12:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0