Hollywoodfruar..

Geez, var det nån som såg Svenska Hollywoodfruar igår kväll? Vi kikade på det litegrann och OMG vilka människor!! Kan inte säga att jag blev lockad till livet som Hollywoodfru direkt, inte om man blir så snorkig iaf. Den ena var ju värre än den andra. Och hon Paul Ankas fru.. Som såg äktenskapet som ett jobb och som inte "fick" stanna hemma från hans konserter om hon ville. Kan nån säga "pre-nup"? Säkert inskrivet i kontraktet att hon förlorar pengar eller förmåner om hon inte gör precis som han säger. Fasen vad sorgligt att man kan sälja sig så billigt... Men! Det är ju ett val och de har valt att leva så, så det är ju ändå upp till dom.

Kikade lite igår på vännen Lisas blogg och blev helt kär i hennes Pearls for girls-amband som honb köpt på tradera. Naturligtvis ville inte jag vara sämre jag, så jag letade upp ett genast och vann faktiskt det :)



Ska ha det som amningsarmband tänkte jag. Yeahy!!

Sen vann jag för några dagar sen ett namnsmycke som kom igår som jag totalt älskar. En bricka som det står Elma på och en tom, för vårt ev nästa barn. Ska ta kort på det också så småningom.

Förresten har jag hittat en sak som "Elma" önskar sig till sitt dop som jag tror att jag och Totte får köpa till henne (men säg inget till Elma!) och det är en gung-dinosaurie som jag hittade på Toy's r us. Den är helt underbar och kommer att passa SÅ bra i hennes rum.


Hittade bara en halvkass bild på den på nätet.
Oj, nu vaknar visst hon, c'est la vie!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ringer dig nu... Så mycket att prata om!

2009-09-15 @ 11:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0