Ny design

Tyckte att det var på tiden att det blev lite ny design här på bloggen. Har ju faktiskt inte ändrat sen jag startade för två (?) år sen :)

Har mycket att göra denna veckan, har börjat packa en hel del och igår rensade jag i mina pärmar och i några korgar vi har där allt har hamnat under åren. Det tog hela eftermiddagen igår men nu är det äntligen klart. Packningen är långt ifrån klar naturligtvis, men man vill ju inte packa för mycket för tidigt heller. Börjar ju bli expert på det där med att packa och flytta, det här är min tionde flytt sen jag flyttade hemifrån när jag var 17. Geez, är det verkligen så många?! Jo, faktiskt.

1 Hemifrån - till Kungsg.
2 Kungsg. - Hem
3 Hem - Stavereds 1'an
4 Stavereds 1'an - Stavereds 2'an
5 Stavereds 2'an - gården
6 Gården - Kungsgata 1,5'an
7 Kungsgatan - Klarväders
8 Klarväders - Dimväders
9 Dimväders - Karl Staaffs
10 Karl Staaffs - Radhuset

Iaf, packning känns som en piece of a cake ;) Säket lite besvärligare att flytta nu med Elmapelma dock, men det löser sig nog. Har ju snälla förldrar och svärisar så det löser sig nog.

Vad tycker ni om designen förresten?



Se upp förresten, snart dyker vi upp i Välkommen till världen i TTela :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Herregud!!! Då har du ju flyttat ca 1 ggr om året senaste 10 åren! Nu tycker jag nog ni skall ta de lite lungt va. Tänk på stackars Elma. Tyckte du flyttat många ggr sen jag lärde känna dig men hallå! Lite rastlös!?!

Jättesnyggt blev de på bloggen och vilken fenomenal bild på familjen! Ni är sååå fina allihop!

Hoppas du hinner med att träffa mig nånting också kanske!? Älskar dig! Puss och Kram på er allihop!

2009-09-08 @ 14:59:42
URL: http://gosesnuttan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Bloggen blev jätte fin! Sexig bild på dig =D



Usch känner igen det där med att flytta ofta, hoppas att ni trivs bra dit ni flyttar nu så ni blir kvar där ett tag :)



Håller med ovanstående talare, bilden på er lilla familj blev jätte fin. Är det vid nya huset?



Kämpa på med packningen :) För eller senare blir du klar hehe!



Kram på er!!

2009-09-08 @ 15:56:26
URL: http://toffnokk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0