Dop-presenter och Boob'isar

Nu börjar frågor om dop-presenter komma och det är ju svårt! Eftersom Elma inte snackar så ska ju vi försöka komma på vad hon kan önska sig i present.. Hur svårt som helst ju!

Men vi tror nog att hon kanske önskar sig nåt till sitt rum, kanske några fina galgar till sina klänningar? Som denna kanske? Eller som dom fina på Ullared som vi såg där nere sist gång.



Annars tror jag att hon skulle uppskatta en liten peng på sitt nyöppnade sparkonto, för hon vill säkert kunna köpa en ponny eller nåt när hon blir stor :) Pappan och mamman säger iaf "hellre en peng än en dussinpryl". Vi är lite rädda för att det ska bli som på vännen Lisas son Oscars dop där han fick massor av dubletter. Men det är tanken som räknas och det vi helst av allt önskar oss är ju att de flesta av våra vänner och vår familj kan vara med vid dopet, presenter känns ju ganska sekundärt. Men om man ändå ska önska nåt å Elmas vägnar kan man nog sammanfatta såhär: Helst inget från guldfynd såvida det inte är ett smycke och gärna en liten peng om man inte kan komma på nåt. Även en guldtia uppskattas ju! :)

Åhh, nu kom posten och med den kom min Boob amningströja som jag vann på tradera. Den är jättefin!! T.o.m. finare än vad den ser ut på bilden! Vill ni se? Den är ljusgrön med vita meloner med gula prickar på.



På beskrivningen låter det säkert konstigt men den är jättefin och satt som en smäck! Åh vad glad jag blev nu!! :) Ska jag ha på mig på söndag då jag och Elma åker till Lisa. Yeahy!

Tog lite bilder i morse på Elma, när hon fortfarande hade favoritpyjamasen på. Tror hon fick den av moster Sandra? En som Wilmer har haft kanske? Den är iaf superskön och hon verkar trivas jättebra i den.


Räcker ut tungan åt mamma gör hon också, Fisrumpan, hihi..

Om nån skulle vilja sätta in pengar direkt på Elmas konto är det bara att messa mig så skickar jag kontonr. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: syrran

Visst är det Wilmers gamla avlagda... :) Fick den av grannen längre ner på gatan och den är faktiskt riktigt söt. Kanske för att det är hundmotiv på den. Kram Syster yster

2009-09-18 @ 21:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0