Sanctis dagis!

Idag har vi haft dagis hemma hos oss :) På morgonen mötte jag upp syster med barn för en shoppingtur. Väl där ringer Lisa och frågar om de kan komma ner och leka lite, hela familjen. Det var länge sen nu så det lät ju toppenkul! Eftersom Lisas Oscar är tre år och syrrans Ludwig är fyra år passade ju det utmärkt så syrran följde med hem en stund också. Det var rena dagiset här en stund. Men visst ser de ut att ha kul?



Mitt i alltihopa sitter Elma och leker med mosters klocka. Hon blev nog lite skrämd av att det var så många glada och högljudda barn för hon ville mest krypa upp hos mamma eller moster och leka :)



Jag känner mig som en riktig Champ, för jag fick både pussar och kramar av mina gosisguddotter Evelin! Hon hade bara pussat mamma och pappa förut, så jag var först utanför familjen som fått äran att få en puss sa Lisa. Tror ni jag e stolt eller? Haha!



Fyra gullisar, Lisa, Evelin, Oscar och Ludwig.

Tyvärr resulterade den fartfyllda dagen i att Elma bara sov 2*15 minuter (15 min till shoppingen och 15 min tillbaka hem) på hela dagen så vid kvart i sex på kvällen fick jag slänga ner henne i vagnen och gå omkring på gården så att hon skulle sova lite. Som tur var sov hon en kvart till, men när hon skulle lägga sig vid tjugo i åtta var hon trött som en gnu! Men nu sover hon sött och jag ska passa på att olja in vardagsrumsbordet medan Totte pillar med iTunes kan jag gissa. Hoppas att ni har en lika fin helg som oss! :)

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0