Julstök och kappkärlek

Idag har Elma varit lite bättre, vi har kunnat hålla febern under 39 grader med hjälp av alvedon/ipren, och hon har varit pigg så idag har vi julstökat lite! Men först vill jag visa min Nya Kärlek som jag skaffade under julshoppingen igår, en cremevit helt UNDERBAR kappa till dop, fest, bröllop osv (för jag har ingen finjacka eller kappa). Här är hon:



Total kärlek vid första ögonkastet!

Här nedan klär Elma och jag granen och fixar lite klappar. Kan knappt fatta att det är 12 dagar kvar till jul! Vad hände med decembers första 12 dagar??



Och resultatet av vårt julstök (fast jag hittade inte min julduk! Superstörande..) Men det blev rätt mysigt ändå. Gillar Elmas julänglar och att vi äntligen hittade våra ljusstakar (de var ute i varmförrådet, där borde vi ju letat!).



I morrn får vi nog ta det lugnt men om Elma inte har feber då (ta i trä!) kanske vi kan gå till dagis senare i veckan.. *Hoppas hoppas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0