Fynd!

Vill visa några andra fynd, Ullaredsfynd! Jag och Anna tog våra småttingar och drog dit helt spontant i tisdags :)



Supertuff mörkgrå hoodie med lila text.



Sååå mjuka och sköna jeans.



Alfons Åberg / Milla-set som också är supermjuka. Skulle nästan vilja ha en i min storlek ;)

Vill också visa en bättre bild på tröjan som kom igår från linuslotta, den är bara så himla fin tycker jag:



En bild av en stad på magen och tittar man närmre...



... ser man (vet inte om det syns på bilden) att den har fina stenar över framsidan. Underbar! :)

Elma ligger och sover igen, hon har feber idag, 38.2 i morse. Tyvärr sover hon inga längre pass, max 30 minuter om gången. Men hon sov i natt, thank god! När klockan var 06.00 vaknade jag av att hon inte gjort et ljud av sig på hela natten :) Nu måste jag ta en huvudvärkstablett till, blir inte av med detta förbaskade huvudvärk!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0