Kompisbesök

Idag har jag och Elma varit hos "Tant Lisa" (som inte gillar att jag kallar henne tant) och Evelin och lekt. Det är alltså min bästa kompis, som normalt bor ca 45 min-1 timma från mig men som idag, med all snö och trafik, bodde 1,5 timmar från mig. Lunchade och pratade och gick igenom en massa av Evelins och Oscars gamla kläder och jag köpte en del av henne. Supertrevligt! :) Tog med mig min lilla kompaktkamera och tog några bilder och OJ vad mycket jag kände att jag saknade min systemkamera när jag såg bilderna! Visst är de fina, men inte samma kvalité som vanligt, eller hur?



Elma fick låna gåstolen en stund. Visst har hon tuffa kläder? En Miffy-tunika som hon fick av snälla moster och ett par mörkblå jeanslegging.



ALLA gullungar på ett och samma kort (Oscar var fortfarande på dagis)! Och är det inte Kakmostret i bakgrunden?

I morrn är det som vanligt babysim och på eftermiddagen blir det nog playdate med A & A, grannarna. Får hoppas bara vi inte råkar ut för nåt i snön, Totte sa att det skulle komma tre decimeter! Får köra försiktigt.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Malin Bergqvist

hihi det var ju min lillebror som flyttat ihop med sin tjej, fast han har haft min säng;) ja det är lite komplicerat haha men men 1500 kr rikare blev jag i alla fall:=)kör försiktigt nu! Hoppas verkligen våren knackar på dörren snart... Stora kramar!

2010-02-01 @ 23:21:29
URL: http://isabellaaurora.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nä du behöver inte ta med dig något. Hoppas att du har en trevlig dag, med promenad och babysim och allt. Syns imorgon. Kram

2010-02-02 @ 14:31:20
URL: http://toffnokk.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej!

Va kul de var igår. Även om jag var lite slö men de kanske märktes. Idag är jag ännu sämre. Igår natt sov jag ingenting nästan. Totalt kanske 4 timmar. Oscar var vaken mellan 8-9 och Evelin vaknade och jag var tvungen att gå upp varje halvtimme mellan 10-2 sen skrek hon konstant mellan 2-halv 4. Sen gav jag henne neseril och välling och så somnade hon äntligen. Fy fan. Sen fick jag sova till 7. Då vakna Oscar. Är helt borta idag. Kanske därför jag känner mig ännu sjukare idag. Hoppas ni har de bra. Nu skall jag iväg till viktväktarna... Får se hur mycket jag går upp.

Kram Lisa

2010-02-02 @ 17:37:14
URL: http://gosesnuttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0