Playdate idag igen! :)

Känns som vi precis kommit hem, men så är självklart inte fallet :) Vi har varit på en playdate hos Jenny och lekt med Belle, Sally och Robin och deras mammor. Tog en hel del härliga bilder så de får tala för sig själva:



Våra värdinnor :)



Busungarna bryllingarna (?) Sally och Robin.



Robin och mamma.



Sally och mamma.



Supersöta Sally leker på golvet. Vid det laget hade Elma somnat i soffan :)

När vi kom hem hittade Elma nåt igen som hon hittade för första gången i söndags - sin fot..



MUMS!



Extra arom utan strumpa.. :) Dessutom har vi inte badat idag. Försöker dra ner på badandet eftersom hon är lite torr. Nu blir det bara en eller två gånger i veckan hädanefter. Tror ni foten smakar gott då eller? ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för att ni kom idag, det var verkligen jätte trevligt. Elma e ju så härlig och så söt. Och jätte fina bilder :) fast jag sitter och stör mig så på min hårfärg. Sitter här och funderar på att färga det. jobbigt :P



Vi får ta och träffas oftare.



kram på er.

2010-02-03 @ 21:29:41
URL: http://toffnokk.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna Söderberg

En otvättad fot - mmmmumma ;)

Så sött när de suger på tossingarna ju!



Jo, jag drömde ju som sagt om dig men det var inte så "allvarligt". Du var med i drömmen och hängde på samma café som jag var på men jag vågade inte gå fram och hälsa, haha!



Kramis

2010-02-03 @ 21:45:01
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0