Playdates

Igår hade ju jag och Elma playdate med Lisa och Evelin och Oscar och idag var vi på babysim och hade en liten playdate med A & A. Vi är ju med i samma familjegrupp så småtjejerna är ju nästan precis lika gamla, det är så kul att se hur de relaterar till varandra! Förra gången ville ju Amanda smaka på Elma och den här gången var det nästan tvärtom, när de satt i soffan fick nästan A se upp för Elmisen :)



Elma sitter (!) och leker på golvet med amningskudden som fallsupport. Har ni sett vad toppig hon är bak på huvudet? Syns intenär man bara kollar på henne, men här blev det väldigt synligt.. Det är bara på "vänster bak". Men vad tusan gör man åt de, hon ligger ju knappt alls på rygg på dagen längre?



De leker så fint ihop, sötnosarna, men de ska natrligtvis ha samma leksaker på samma gång. Än så länge har vi dock klarat oss utan gråt, det kommer väl när de blir äldre :)



Amanda gillar Elmas "Fantis", hon också :D



Nu sitter hon ganska bra, men man får ändå passa såklart.

I morrn ska vi på ny playdate, hos underbara Jenny och hennes ursöta Belle. Det blir hennes syster och systerson och någon mer tror jag att hon skrev. Jättekul att få träffa lite andra barn också!

Nu blir det sängen, man blir trött av att babysimma, haha!

Kommentarer
Postat av: Thes

Att bero på playdates... Skulle vi leka på lördag? :D

2010-02-03 @ 17:03:59
Postat av: Tess

Thes: Självklart! Men jag skrev väl tillbaka på din facebook? I alla fall ska vi dricka vin och bli riktigt kuliga typer hade jag tänkt :)

2010-02-03 @ 19:51:05
URL: http://sancti.blogg.se/
Postat av: Thes

Min FB är knäpp... Får inte upp en sån där röd markering att någon har svarat, så jag missar lätt om jag inte har koll själv :-/ Men men.. VADKUL!! :-) Då hörs vi lite närmare i morn/fredag om hur vi ska göra :-) pöss pöss

2010-02-04 @ 09:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0