Sjuuuuk

Uscha, jag har varit sjuk... I går kväll började jag må konstigt, lite yr i huvudet och kände mig svimfärdig, så jag gick och lade mig 19.30. Klockan 21.00 slog det till och jag började kräkas och sen slutade det inte förrän 04.00 i natt. Fy fasen alltså! Det gör ju inte saken bättre att jag hade en klipptid bokad idag som jag ser fram emot JÄTTEmycket, och att vi ska åka på en weekendresa till Sthlm i morrn. Har varit helt utslagen hela dagen, bara försökt äta små mängder och dricka mycket vatten. Hoppas nu bara att allt det här fjomperiet är över och att resten av familjen klarar sig.

Elma har varit underbar förresten, sov genom alla mina (inte så diskreta) kräkattacker och var jättesnäll mot sin pappa hela dagen idag. Älskade unge!

Måste nog lägga mig nu, men jag får uppdatera efter vår helg i huvudstaden!

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas att du mår bättre och att du får en härlig weekend i Stockholm. Krya på dig och kram

2010-02-12 @ 09:42:11
URL: http://toffnokk.blogg.se/
Postat av: Lisa

bara de inte at vinterkräksjukan!!!

2010-02-12 @ 14:12:17
URL: http://gosesnuttan.blogg.se/
Postat av: Thes

Stackare! vilken otur du har!!

Hoppas verkligen att du kryat på dig och att ingen i rsten av familjen fått det så ni kom iväg!

Bamse kramar

2010-02-12 @ 22:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0