Urväxt

Fattar inte hur fort Lillan växer?? Nyss började hon använda stl 62 och nu, bara sådär har hon stl 68. Tror inte hon hade 62 mer än ett par veckor! Helt sjukt..

Idag har Elma lekt med sin dock för första gången. Den snarkar, säger mama, papa och gråter när man trycker den på magen. Vet inte om man kan kalla det leka förresten, men hon såg ganska förtjust ut :)



Sen vart det gåstolsrace

 

 

Och nu precis innan hon somnade sög hon på tån när jag bytte blöja



Stor dag idag alltså :) Vi har förresten varit hos Tottes morbror och fått en massa fina barnkläder, deras barn har ju växt ur dem så vi fick rota omkring och hittade en massa bra grejer! De är i tvätten nu men om jag kommer ihåg kanske jag ka fota några och visa er senare.

Nåt ÄNNU större nästan är väl att jag ska vara "barnledig" ikväll och åka till min kompis Thesen och kolla in melodifestivalen med en eller två flaskor vin och en massa god mat! Känns konstigt att (ev) sova borta och inte vara hemma med min bebis, men jag kanske klarar det ;) Nu måste jag packa väskan, vi åker om mindre än två timmar. Tjing tjing!


Kommentarer
Postat av: ♥ Anna Söderberg

Skönt med lite egentid!

Tung i huvvet idag efter lite vin? ;)



Kram

2010-02-07 @ 11:30:17
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0