Stora framsteg med snuvig tjej

Igår var jag och Elma och fikade hos K i föräldragruppen. Jag oc A tog barnvagnarna och gav oss av till fots, trodde att det skulle gå på max 30 min. 50 min senare stod vi svettiga och dana i K's dörröppning. Jäkla snö alltså! Sen gick vi lite fel också, vilket kanske inte hjälpte men ändå... Hade tänkt träna igår kväll men efter en 1 tim 40 min sammanlagd promenad i snö var jag helt mör.

Märkte att Elma inte var helt som vanligt igår, hon var pigg och glad men nåt var lite off och i natt sov hon (och därför även jag) jättedåligt. Från 00:00 och framåt vaknade vi minst en gång i timmen, ibland mer.. *suck* Och idag hostar hon lite, har världens rinnsnuva och pyttelite höjd temp. Så hon har redan sovit en bra stund nu på förmiddagen och verkar vara trött igen. Men kolla in det här, vi lekte en stund på hennes rum och gisa vem som sitter (väldigt ostadigt) själv?



Mamma, vart är den gula bollen?



Där är den! Den är allt jag vill ha! :)



Oops!



Uppe igen! Man kanske ska stödja sig såhär?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gullunge. Så duktig hon är. Stora tjejen :D

2010-01-22 @ 14:12:04
URL: http://toffnokk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0