Första badet ute!

Idag blev det premiärdopp för både mig och Elma, mig för i år och Elmas första bad ute i en sjö någonsin. Var ju tvungen att dokumentera detta stora tillfälle men jag hade glömt kameran så det fick bli med mobilen ;)

Elma hade SÅ roligt, hon plaskade och skrattade och ville knappt gå ur vattnet när Belle (och Jenny och Peter) och jag ville gå upp för Belle började bli trött. Det är inte dumt med varma insjöar minsann :D Blir det varmt i morrn ska vi bada då med, var så säker!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hon var så tuff igår i vattnet Elma, det var verkligen hennes grej det där. Bada!



Synd att det inte var lika fint väder idag, men snart blir det fint igen och då kan hon bada! Den lilla sjöjungfrun!



Kram på er

2010-07-13 @ 21:20:13
URL: http://toffnokk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0