Pink!

Tack Totte för det fina inlägget. Nu är det min tur! Vi var ju på konsert igår. För de som missat det var PINK här och gjorde en dundrande show på Ullevi igår kväll. Ska börja med att citera dagens GP:

"Pink dundrar in som ett yrväder som inte bara underhåller sin publik utan också i vissa delar av showen också ÄR publiken. Från ballongexplosionen, nedstigandet från skyn och inledningssnutten av Get the party started genom megafon till den minst sagt högtflygande finalen med So what röjer hon runt som en skottspole. Springer, hoppar, kryper, snurrar i nycirkusridåer och slutligen alltså flyger ut över en hänryckt skara som alla ska få sin egen lilla del av stjärnan. Det är generöst, extrovert och oerhört befriande. Just den där dödsföraktande flygturen är något alldeles extra. Ett spektakulärt stunt, en kombination av Ace Frehleys klassiska gitarrflygtur och Buzz Lightyears devis ”to infinity and beyond”."

Jag vet inte vem Ace Frehley eller Buzz Lightyear är men jag håller med föregående talare, det var befriande, spektakulärt och helt enkelt skitbra på ren svenska.



Vi satt ju i "nosebleed section" alltså lååångt bak på läktaren men hade som tur var kommit mitt framför scenen så vi fick ändå uppleva lite live-Pink när hon flög fram i trapetserna och i sin stora plastboll. Supershow helt enkelt!

Tänkte blogga lite om idag också när vi var och hälsade på Jessie's nya häst (tro mig, "rebusen" är väääldigt tydlig) men det har ju Totte redan tagit hand om. Så nu säger jag god natt, ska kolla på Constantine på tv om jag orkar. I morrn fyller Elma 1 år och då blir det kalas! Bakverken står redo i köket så man måste ju ha ork i morrn att fixa och fira ordentligt!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: maria

Hej!

Såg din händige manny tårta längre ner på sidan. Undrar vart du köpt den eller bara bilden ovanpå tårtan?

Mvh Maria

2010-07-25 @ 10:09:02
Postat av: Jenny

Åhhh, jag hade med velat gå på P!nk! Har hört att det var jätte bra! Toppen bilder!



Buzz Lightyear är med i Toy Story, rymdmannen :)



Syns om ett par timmar, ska bli jätte trevligt!



kram

2010-07-25 @ 10:18:37
URL: http://toffnokk.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej Maria,



Det var en väns fest, men du kan hitta hennes blogg på http://gosesnuttan.blogg.se . Du får fråga henne :) Tror hon köpt den men kolla med henne för säkerhets skull! Lycka till!

2010-07-25 @ 19:53:15
URL: http://sancti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0