Bröllopsyra och Slottsskogen

Nu känns det som om ALLA ska gifta sig! ;) Fick ett så roligt samtal förut från någon som ska gifta sig senare i år men eftersom inbjudningarna inte är ute än ska jag inte säga för mycket. Dessutom är det en annan vän som ska "knyta hymnens band" i November. Så himla roligt det ska bli att gå på bröllop!! :)

Ska snabb-blogga om dagen bara, för jag är jättetrött. Jag och Elma har haft en alldeles underbar dag tillsammans med Malin och Isabella och deras vänner i Slottsskogen. Lite mulet var det när vi gick till barnens zoo men det var ändock tillräckligt fint väder. Här är de små sötnosarna och.. ja, jag då ;p



När vi fikade ville Elma antingen bara äta (kex) eller stå eller gå och leka runt omkring på den väldigt farligt lutande grusplanen.. Mamma fick knappt en lugn stund.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Bröllop är härligt, eller hur =) ticnet säljs dom på. kööööp ska bli jätte roligt. vi blir ett stort gäng som går. kram

2010-06-24 @ 16:30:13
URL: http://toffnokk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0