I love you Philip Morris! + första tanden!!

Den filmen har vi precis varit på på bio. I love you Philip Morris, en ny romantisk komedi (?) med Jim Carrey. En mycket underlig gay-komedi om en bedragare som i fängelset möter sitt livs kärlek, Philip Morris. Baserad på en sann historia, tydligen, men med ett tråkigt slut och jag kan tyvärr inte säga att den, enligt mina mått mätt, står sig mot Jim Carreys andra komedier. Men men, smaken är som baken.

Men om vi börjar från början med helgen skulle vi i fredags träffa Jenny och Belle men p.g.a. busvädret blev det inställt. Istället kom då snälla moster och kusinerna och höll oss sällskap. Elma älskar ju att umgås med sina kusiner, Ludwig har alltid varit den stora favoriten, men nu har hon nog upptäckt att Wilmer är precis lika kul.



Elma får en rolig hatt.



Storkussen är en dängare på wii-tennis!



Och plötsligt stod Wilmer där, redo att åka hem igen :) Skor och jacka ska man ha då, redig kille!



Vi busar på golvet... Kommer krypandet snart tro?



Elma badade och fick en såå fin frisyr!

Hade hon öppnat gapet liite till hade jag nog kunnat ta kort på hennes första tansebissing som vi hittade i underkäken på lördagsmorgonen! Som jag gått och väntat på den! Nu måste vi bara börja komma ihåg att inkludera tandborstning/bitning i kvällsrutinerna också :)



Snacka om en stolt man! Totte testade vår nya fina grill i lördags kväll och Åååhååhhåhåhåh vad gott det var! Som jag sa till honom, det var det godaste jag ätit i år!!



Men bus och skoj och bad tär på krafterna. Så här trött blev Elma på lördagskvällen. Lilla Snuttan :)

Kommentarer
Postat av: syrran

Tack för en trevlig fredag!! Kusinerna har lika roligt med Elma som hon har med dem och jag älskar den lilla sessan.



Kram Sandra

2010-03-22 @ 19:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0