Elmas äventyr!

Föräldrarna - lediga!
Elma - äventyr!

Så stod det i kalendern idag då Elma fick följa med farmor och farfar på äventyr på Universeum. Det betydde att jag och mannen här i huset fick en dag alldeles för oss själva och vi gjorde det alla småbarnsföräldrar drömmer om såklart - sov! Nej, skämt å sido tog vi det väldigt lugnt, tog en kort biltur, köpte lite glass och kröp sedan ner i sängen med en god bok (mig) och en Iphone (han). Riktigt mysig dag! Prackade t.o.m. på farmor och farfar kameran så vi fick se vad Lillan gjort på sin stora dag.



Är det en fisk eller min spegelbild? Elma vet inte riktigt...



Här var det iaf fiskar!



Det droppade vatten ner här och det tyckte Elmisen var otroligt roligt, som synes ;)



Sedan var det lekrummet som gällde och där roade sig Elma och farmor kungligt.





Tittut! Ska man krypa igenom här? Men det är ju så mycket roligare på denna sidan!



Ok, styr jag med tungan ska det nog gå bra. Here I go! :)



Ne-eej, det är nåt som inte stämmer här...? Fel håll?



Ja, såhär skulle det ju vara. Wiiii!!!



*fniss* Igen, igen!!



Jaja, jag kan väl testa då... Vad sa ni att det var, en spegeltriangel? Hur funkar en sån då?



Nej men du, där är ju jag!!



Och där med! Vilken rolig grej!



Vill du också se farfar? Visst är jag fin?



Ok, nu har jag fått nog...



Allright, en sista för kameran då. Smile! :)

Som synes hade hon en helt fantastisk dag och det roliga är inte slut än, i morrn morgon tar jag och Elma tufftufftåget upp till mormor och morfar och i morrn kväll kommer pappa upp också. Det ska bli en riktigt härlig helg!

Kram!

Kommentarer
Postat av: malin bergqvist

men åh så underbara bilder! ja man kommer nog få köpa klippkort både till universeum och Liseberg här i framtiden skulle jag tro;) ha en underbar helg nu!! kramar från oss!

2010-05-13 @ 22:40:21
URL: http://isabellaaurora.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vilken härlig dag. Blev verkligen sugen på att åka till Universeum nu. Skön dag för mamma och pappa också. Kram på er

2010-05-14 @ 23:23:02
URL: http://toffnokk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0