Grillkväll

Vi har precis haft en så mysig dag. Förut när jag tagit ett långt varmt bad hittade jag mina älsklingar i sängen, de sov så djupt och gott :)



Sen fick jag en actionbild på Totte, susandes runt i köket, när han förberedde maten för kvällen. Syrran med familj kom nämligen och vi hade så roligt. Vi åt grillad kyckling, grillspett med ostfyllda baconlindande champinjoner, potatisklyftor, tzaziki och sallad. Och så glass till efterrätt såklart. MUMS!! Så blev det lite tennis och baseboll på wii'n innan jag och Mikael spelade My little Pony-spelet med Ludwig.



Kökshjälten!



Elma älskar att gå med sin lära-gå-vagn nu och hon stod upp utan stöd säkert femton gånger under kvällen. Känns som om det inte är långt borta med gåendet nu :)



Lillan sitter hos pappa och skrattar som en tok när Ludde slår med wiikontrollen och säger: Poff!



Ludwig slog oss båda på My Little Pony-spelet. Ett under att det håller ihop, det är från när jag och syrran var små :)

Kommentarer
Postat av: syrran

Tack för en jättetrevlig kväll! Hälsa den underbara kocken och tacka för maten.



Kram Landvetterborna

2010-05-30 @ 08:16:12
Postat av: Pappa o Mamma

Vi är lite putta för det att vi inte kunde komma pga 60-års kalas, som ifs var trevligt. Saknar er alla!

2010-05-30 @ 08:36:27
Postat av: Jenny

Va söt hon är när hon skrattar lillan. Ska bli så skoj att ni kommer på lördag!

2010-05-31 @ 15:29:06
URL: http://toffnokk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0