Rally-Elma

Härom dagen satt jag och slökollade på tv medans Elma ägnade sig åt sin nya favoritsport - att gå runt runt runt runt vardagsrumsbordet. Så ser jag att hon försvinner långsamt under kanten till bordet men tänker inte så mycket på det, tills jag får höra ett förtjust tjut. Och vad gör ungen? Som tur var fick jag snabbt upp kameran.



"Hej mamma, var det inte så här man skulle använda den?"

Det ser stage'at ut nästan, men jag tror att hon ville åt skallran (den gula saken hon sitter på) och tyckte att det här var bästa sättet att komma åt den :)



Hon verkar lite bekymrad över platsbristen.. ;)



Å upp igen!

Igår var vi på öppna förskolan och det var supermysigt. Idag blir det fika med föräldragruppen hemma hos V, och det går inte av för hackor det heller. Just nu sover Elma i vagnen utanför, det är över 20 grader varmt men ska bli regn idag. Trist, men vad gör man? Vi måste ändå gå för jag har ingen bil. Vi får se hur vi ser ut när vi kommer dit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0