Mobilkort

Tar ju ibland kort med mobilen när jag glömt kameran eller inte velat släpa på den.



Elma busar på öppna förskolan härom veckan.



Här är Elma och jag i ett köpcentrum som har en slags lekplats med en ljusmatta där det flyger omkring fjärilar. Det lustiga var att Elma inte vågade gå på mattan först, utan hon höll sig intill kanten och höll mig i handen. Sedan kom det ett gäng andra barn och då gick det, som synes, alldeles utmärkt att börja busa på mattan :)

Och när vi var på väg därifrån försvann hon plötsligt och innan jag visste ordet av hittade jag en liten prick borta i fjärran... Ser ni henne?



Och här tog jag några kort på det där kalaset vi var på, det är alltså Elmas pappas mormors farbror som fyllde 89 år! Elma är festfin i sin nya lila tunika.




Och i morgon ska vi på bröllopsfest, nu gifter sig Jenny och Peter och har ett väldigt otraditionellt rockbröllop! Har ju knappt varit på bröllop innan men nu är rockbröllopet i morgon och nästa helg är syrrans väldigt klassiska kyrkbröllop. Så himla kul att få gå på två så olika bröllop, och det två helger på raken!

Måste också berätta vilken underbar man jag har som, 1. hade köpt biljetter och fixat barnvakt till den nya Harry Potter-filmen som vi var och såg nu i onsdags och 2. överraskade mig med hemma-SPA och massage, levande ljus osv här i torsdags. Blev så glad för båda dessa underbara överraskningarna så nu måste jag lura på vad jag ska göra för honom. Allt han nånsin vill ha är ju baseboll- eller Jamie Oliverböcker så det vore kul att överraska honom med nåt annorlunda för en gångs skull. Nån som har nåt bra förslag?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!

Har precis lagt en beställning på Bluebox på julklappar som gick på 2372 kr. Har räknat ut att jag kommer att köpa julklappar för totalt 5000 kr i år... (Då har jag skurit ned ca 1000 kr från de som var tänkt!) Kul...!?! Jag gillar ju att ge saker i alla fall men i år känns det lite nervöst att få pengarna att räcka till!!!

2010-11-19 @ 22:20:16
URL: http://gosesnuttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0