Ruskiga höstpromenader

I fredags var det riktigt kallt här hos oss, tre minus på morgonen och idag har det varit ruskväder allan. Så naturligtvis ska jag och Elma ut på promenad då och jag drar på henne allsköns vädertåliga kläder. Hon är så söt när hon tultar runt klädd som en michelingubbe :)

Först en bild från tidigare i veckan då hon skakade galler utanför Coop. Hon ville verkligen inte sluta handla, antar jag, hihi...



Glad höstklädd tjej på väg till lilla ICA-affären.



Och inte behöver jag köra vagnen själv heller.. :D



Snuttan bland höstlöven. (Nej precis, vi har inte råd att köpa hela byxor till henne ;p )



Och idag i regnet gick vi ut och kollade på regnvattnet som forsade i bäcken bakom huset.



Älskar verkligen hennes Hello Kitty-sydväst! Och de superfina Bamse-regnkläderna vi fick ärva av Tottes morbror med familj.



I morgon tänkte jag att vi skulle åka till vårt äventyrsbad, där jag även ska lämna in en passerbricka för babysimmet, då det är slut nu. Vi missade MASSOR den här gången, mest p.g.a. sjukdom och komplikationerna efter min operation. Men nu är det ju över och vi mår bra så jag och lillan kan väl hoppa i plurret själva. Hon älskar äventyrsbadet och det var ett tag sen vi var där så det ska bli jättekul! Sen kanske vi drar en sväng till Öppna förskolan senare i veckan, då de har klädsäljarvecka där denna veckan. Ska bli roligt att se om man hittar nåt fint. Var där idag (bland stooora högar kläder och massor med folk) och fick tag på två par vantar och en klännning, men man kanske kan fynda nåt mer? Fortsättning följer... Ska försöka fota det fina jag hittade också. Får bli ett projekt för i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0