Förra helgen i bilder

Förra helgen var jag och Elma "hemma" och firade Oscar och Evelins födelsedagar, jag gick på bio med Lisa och jag och Elmis hälsade på gammelfarmor och vi sov över hos mormor och morfar. Här kommer helgen i bilder :)



Elma hittar en ballong på kalaset och lever farligt...



Coolaste bikerbruden!



Elmis busar med födelsedagsbarnen som fyller 2 respektive 4 år.



Mamma Lisa har designat tårtan själv på datorn, en Hello Kitty-brandbil!



Elma får köra trehjuling med morfar. Lyckan är total!



Hemma har Elma en ny favoritsport, att prova våra skor!





Och vår egen lilla slugger, som provar pappas hjälm.



Denna helgen var också toppen, Totte och hans morfar och pappa lade nytt golv i köket (får visa bilder nästa gång) och jag och Elma fick spendera lite tid med min kompis och hennes två månader gamla dotter som kom och hälsade på oss. Tyvärr vaknade Elma med feber på söndagen så idag har hon varit hemma med pappa. I morgon kommer jag att vara hemma med vår lilla heting (hon har inte mycket mer besvär än skyhög feber, över 39 grader) och sen får vi se hur hon mår. NU är det project runway, yeahy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0